S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

+421 911 678 343 Po - Pi od 10:00 do 18:00 

KONTAKTY

Kollár Miloš K+O - FW shop
Zemianske Sady 121
925 54
tel: 0911 678 343
info@fwshop.sk
Tel: +421 911 678 343
Prevádzka: M.R.Štefánika 1345/36, 962 12 Detva

NOVINKY

arr3Nová jarná móda - vieme čo sa nosí!Praktické, ale aj krásne sú jednoduché náušničky z chirurgickej ocele, ktoré zladíte s kvalitnámi... arr3Farebné a farebnejšie....ŽLTÁ Je farba slnka...pôsobí rozveseľujúco. Čokoľvek žlté si oblečiete budete žiariť. Môžete ju...

TOVAR V AKCII

naša cena 9,50 €
skladom

Ako nakupovať
Ako nakupovať....

 

Ako nakupovať

  1. Registrácia a prihlásenie
  2. Čo môžete nakúpiť na FWshop.sk
  3. Výber a vyhľadávanie tovaru
  4. Vloženie tovaru do košíka a vytvorenie objednávky
  5. Potvrdenie objednávky
  6. Dodanie tovaru
  7. Reklamácia tovaru.
  8. Ochrana osobných údajov...

 

1.Registrácia a prihlásenie

Prezerať si ponuku a vkladať tovar do košíka môžete aj bez registrácie.

Pokiaľ máte problémy s registráciou prosím kontaktujte nás na tel.č. 0911 678 343.

 

2.Čo môžete nakúpiť na FWshop.sk

 Tovar na FWshop.sk je rozdelený do niekoľkých kategórií a podkategórií. Na našej stránke je možné kúpiť rôzne módne doplnky, kabelky, peňaženky a najmä bižutériu. 

 

3.Výber a vyhľadávanie tovaru

Vyberte kategóriu s tovarom, o ktorý máte záujem. Zobrazia sa vám produkty, ktoré sa nachádzajú v danej kategórii. Pre zobrazenie podrobných informácií o tovare stačí kliknúť na názov tovaru alebo obrázok. Ak máte o záujem o tovar, vložte ho do košíka. Pridávanie tovaru do nákupného košíka nie je záväzné.

 

4.Vloženie tovaru do košíka a vytvorenie objednávky

Ak ste si vybrali tovar, vložte ho do košíka kliknutím na ikonu. Obsah košíka tvorí objednávku. Pridávanie tovaru do nákupného košíka nie je záväzné. Obsah nákupného košíka si môžete kedykoľvek skontrolovať a upraviť kliknutím na ikonu nákupný košík.

Ak máte v košíku všetok tovar, ktorý si chcete kúpiť, skontrolujte si obsah košíka. Množstvo objednávaného tovaru môžete zmeniť úpravou v poli ks a kliknutím na tlačidlo Prerátať obsah košíka. Ak chcete tovar z košíku odobrať, kliknite na ikonu. Ak súhlasíte s objednávkou stlačte tlačidlo Pokračovať.

Ďalej sa vám zobrazia vaše kontaktné a zároveň fakturačné údaje. Tovar v našom e-shope posielame zpravidla slovenskou poštou na dobierku. Ak máte záujem platiť za tovar inak (cez účet, alebo osobne v našej kamennej predajni v Detve) konzultujte prosím túto možnosť telefonicky na čísle 0911 678 343, alebo na info@fwshop.sk . Ešte raz si skontrolujte celú objednávku a stlačte tlačidlo Dokončiť objednávku.

 

5.Potvrdenie objednávky 

Ak bola objednávka úspešne prijatá, zobrazí sa poďakovanie za nákup. Automatické potvrdenie objednávky dostanete v priebehu krátkej chvíle aj na váš email a zodpovedný produktový manažér vás bude v čo najkratšom čase telefonicky alebo emailom kontaktovať.

 

6.Dodanie tovaru

Po potvrdení objednávky sa môžete tešiť na objednaný tovar, ktorý vám doručíme zpravidla na dobierku na vašu poštovú adresu alebo inak po telefonicky dohodnutom termíne. Dobierka - platbu uskutočníte v hotovosti pri prebraní tovaru na pošte.

Ak hodnota Vašej objednávky presiahne 50€ poštovné neplatíte.

Ak hodnota vašej objednávky je väčšia ako 80 €, je nutné zaplatiť za tovar vopred prevodom na účet. Každý zákazník bude o tom telefonicky informovaný. V tomto prípade je dobierka zdarma.

 

7.Ochrana osobných údajov

 Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

 Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.

 Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa.

 Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.

 Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostných opatreniach.

 Kupujúci súhlasí s poskytnutím e-mailovej adresy spoločnosti K+O Kollár Miloš  za účelom anonymného hodnotenia e-shopu pre Heureka.sk, pričom do 15 dní od doručenia tovaru bude zaslaný prevádzkovateľom automatický mail pre hodnotenie e-shopu.

 Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope na marketingové účely súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu.

 Osobné údaje pre marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, telefónne číslo, adresa a e-mailová adresu sú poskytnuté na dobu piatich rokov.

 Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na marketingové účely.

 

 

8.Reklamácia tovaru

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok

 

A. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.

B. V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, predávajúci si v zmysle platnej legislatívy uplatňuje právo reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151a a nasl. Občianskeho zákonníka.

C. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto Reklamačných podmienok. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.

D. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.

E. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:

  • a. k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
  • b. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
  • c. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
  • d. zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
  • e. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
  • f. používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.

F. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

G. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

H. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vadyalebo odporúčame priložiťvyplnený Reklamačný formulár spolu s dokladom o kúpe. Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).

I. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.

J. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatneniareklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.

K. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:

a. pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto o opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby,

b. pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí) resp. pri vade ktorá nebráni riadnemu používaniu veci má kupujúci na zľavu z ceny.

c. reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

L. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.

M. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.

 


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

KONTAKTY

Kollár Miloš K+O - FW shop

Adresa: Zemianske Sady 121

PSČ: 925 54

Email: info@fwshop.sk

Telefón: 0911 678 343

YTlhMjh